16 Kasım 2013 Cumartesi

Örgü sevenler el kaldırsın :)

Bildiğiniz üzere bikaç gündür yatak döşek hapşu durumundayım. Hatta burnum olduğunu neredeyse unuttum nefes almak için ağzımı kullanıyorum:(  annelerin içine önceden mi doğar nolur bilmiyorum ben hasta olmadan bir gün önce geldi. Neyse ki yanımda, yemek düşünmüyorum üstüne bir de bana bakıyor.  Canım eşimin de hakkını yememem lazım en sevdiğim pastadan almış gelmiş:)  Evlenin diye boşuna demiyorum:) Evlilik, bi hayatı paylaşmak, hastalıkta sağlıkta bir arada olmak kadar güzel bişey var mı:)  Ay ben örgüden bahsedecekken nerelere geldim. Evet gelelim konumuza ben işte böyle hasta yatağımda yatarken e napcam ya kitap ya örgü. Ben ikisini de yapıyorum. Ama size şimdi örgüden bahsedeceğim. Üniversite yıllarından beri yünler arasında kendimi Şekerci dükkanında gibi hissediyorum.  Evde ciddi rakamlarda yünlerim bir araya gelmeyi bekliyordu. sonunda battaniye örmeye başladım. Sevgili arkadaşlarım bilir.  Yıllardır hep battaniye diye başladığım parçalar defalarca söküldü. Bu sefer kararlıydım ve şiş ile değil de tığ ile yapacaktım. Yaptım oldu galiba bu sefer :))) Önce istediğim uzunlukta zincir çektim.  Çok sıkmadan biraz bol bırakarak. 2. sırada deliklerin içine ikili trabzan yapılıyor. ilerleyen sıralarda ise ikili trabzan aralarındaki boşluklara batılıyor. Anlatabildim mi anlamayan varsa sorsun :))) İstediğiniz yerlerde renk değiştirebilirsiniz. Ya siz?  Örgü örmeyi sever misiniz? Neler örüyorsunuz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder