15 Kasım 2013 Cuma

Kaç kere merhaba deme hakkımız var?


Neredeyse 1 sene önce ayy ben geri döndüm demişim de o nasıl dönüş anlamadım. Canım Nursellam sayesinde kesin dönüş yaptım bu sefer. :) Yalnız bu kadar bilgisayar kurdu olduğunu sanan ben bir tasarımı beceremez mi ya... Neyse elbet onun da çaresini bulur usta ellerden yardım alırız bir gün :) Efenim kısa bir özet geçeyim. Neler mi olacak burda. Okuduğum kitaplar, dinlediğim şarkılar, gittiğim yerler, ördüğüm şeyler, dostlar, mutlu geçen günler... Paylaştıkça çoğalır mutluluklar demişler paylaşalım o zaman çoğalsın tüm güzellikler. Ha unutmadan neredeyse 1 sene önce bir tülü yazamıyorum dediğim kitap hala aynı yerde duruyor. Ama inanıyorum bikaç ay içinde dosyası teslim edilmiş olacak. Laf aramızda kalsın 2 tatlı yazar çok güzel tavsiyeler verdi. Sevgili Seda Özay ve de Başak Kızıltan :) İyi ki hayatımdalar. Tabii ki canım kuzenim tatlım ablam Başak Ablam... Uzakta da olsa hisseder her ihtiyaç anımı. O da bana şahane tavsiyeler, videolar yolladı. 2014 için ilk hedef belirli. Gelsin yenileri :) Ah ne güzel bir konu oldu :) Hedef listesi mi yapsak bari? :)

(U)MUTLU OLUN! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder