14 Ocak 2014 Salı

uzun zaman sonra...

Yine ara verdim. Düzenli yazamadım... Zaman geçti... Yıl oldu 2014... Bu sürede beni üzen olaylar da yaşadım mutlu anlarım da oldu. 2014 e bi dolu hedefle girdim. Bir dolu hayalle. Kaçı gerçek olur bilemem ama biraz umutluyum. Ve geçen zamanda anladığım önemli bişey var. Çok güzel dostlarım olmuş benim... İyi ki...
Ne kadar kopuk oldu bu yazı. Tıpkı ben gibi :) Bu aralar ne yapıyorum biraz ondan bahsedeyim. Okuyorum bol bol... Yazmaya çalışıyorum ve örüyorum. Aman ya hu bitiremezsin sen diyenlere inat örüyorum rengarenk battaniyemi. Geçen hafta yediğim yemekten zehirlenmişim 3 gün yatak döşek yattım. Üstüne kalktım o yorgunlukla temizlik yaptım hoop beli sakatladım. Zaten fıtığım var. Aferin bana di mi... İşte o yorgunluk ve hastalık döneminde elime alamadım örgümü... Ama okumaktan geri kalmadım... Bir sürü kitaba başladım ilerleyemedim. Başucum yarım  kalmış kitaplarla dolu. Bi gaza gelip onları bitiresim var. Sadece 2 kitap bitirdim hasta yatağımda. Onlar da Ekin Atalar'ın Selindrella serisi. Kimbilir ne zaman almışım bilmiyorum. Baktım duruyor e okuyayım bari dedim. Okuduğumuz her kitaptan illa ders almamız gerektiğine inanan biri değilim. Bazen eğlenmek kafa boşaltmak için de kitap okuyanlardanım. Ben aslında hep okuyanlardanım bundan da mutluyum...
Neyse 2 kitabı bitirdim biraz gülümsedim hasta yatağımda iyi geldi. Şimdi ki hedefim de Senden Önce Ben... Instagram ve Twitter üzerinden takip ettiğim Kitap Ağacı sayfası yılbaşı için çekiliş yapmıştı. Ben de Antalya'dan Bahar adında bir arkadaşla eşleşmiştim. Kendisi bu kitabı hediye olarak bana yolladı. Ben çeşitli hastalıklar sebebiyle kendisinin kargosunu hala yollayamadım ve ona karşı çok mahcubum... Bahar her fırsatta bizim eşleşmemiz hediye gibi zaten lütfen sıkıntıya girme dediyse de inşallah bu hafta kargosunu yollayacağım Bahar duy beni :)

Başka başka başka... Hah iş arıyorum hala bulamadım... İnanıyorum 2014 benim hayalimdeki aktif olarak çalışabileceğim işi bana sunacak. Bu arada yakın arkadaşım Duygu Çetinkaya'nın menajerliğini yürütüyorum. Onunda filmi de 17 Ocak'ta vizyona girecek. Çılgın Dershane 3 kaçırmayın ;)
Bendeki havadisler şimdilik bu kadar...
Unutmadan evden bebek battaniyesi örüp satacağım. Boş durmayalım Allah boş duranı sevmezmiş :) Hobimi işim yapayım bari dedim. İsteyen olursa nerelerden iletişime geçeceğinizi biliyorsunuz :)) Twitter adresim burası instagram da burası ... Benden şimdilik bu kadar en yakın zamanda güzel haberlerin dolu olduğu bir yazı ile aranızda olmak ümidiyle... Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder